version 1.2
By requesting and accepting a remote session from a LogicalDOC Srl representative to remotely assist you with a technical related issue, you accept responsibility for any changes made to the desktop content or system settings. LogicalDOC Srl does not assume and is not responsible for...
Legal
versión 1.2
Este Acuerdo de Nivel de Servicio de Soporte (SSLA) es una política que rige el uso del servicio de soporte de LogicalDOC según los términos del Acuerdo de Cliente de LogicalDOC Srl entre LogicalDOC Srl y los usuarios de LogicalDOC ("usted"). Este SSLA se aplica por separado a cada...
versión 1.0
Los productos llegan al final de su ciclo de vida por varias razones. Estas razones pueden deberse a demandas del mercado, problemas de seguridad, innovación tecnológica y desarrollo que impulsa cambios en el producto, o que los productos simplemente maduran con el tiempo y son...
Políticas
Acuerdos
Directrices
version 1.0
This document describes how we treat your data when using the Google LogicalDOC App.
Google Integration Privacy Policy
The LogicalDOC product and application is a property of LogicalDOC Srl
We at LogicalDOC Srl (“LogicalDOC”, “we,” “us,” or “our”) have created this privacy policy...